Освітня діяльність  

   

Виховна робота  

   

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Факультет спеціальної та інклюзивної освіти

ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів»

 

ПРОГРАМА

ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції

 «Інноваційні підходи в освіті та реабілітації дітей із особливими освітніми потребами»

14-15 травня 2020 р.

До 15-річчя ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів»

 

Київ - 2020

Національний педагогічний університет

 імені М. П. Драгоманова

Факультет спеціальної та інклюзивної освіти

ВГО

«Українська асоціація корекційних педагогів»

     

Оргкомітет ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції

 «Інноваційні підходи в освіті та реабілітації дітей із особливими освітніми потребами»

 

Голова оргкомітету  – Синьов В. М., дійсний член НАПН України, професор, доктор педагогічних наук, Президент ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів».

Заст. голови оргкомітету:

Шеремет М. К. ­– почесний академік НАПН України, доктор пед. наук, професор, декан факультету спеціальної та інклюзивної освіти, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, віце-президент ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів».

Відп. секретар оргкомітету – Мартиненко І.В., доктор психол. наук, доцент, Виконавчий директор ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів».

Оргкомітет:

Афузова Г. В. – канд. психол. наук, доцент, заступник декана факультету спеціальної та інклюзивної освіти з наукової роботи, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова.

Базима Н. В. – канд. пед. наук, доцент кафедри логопедії та логопсихології, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, член Виконкому УАКП;

Гноєвська О. Ю. – канд. пед. наук, доцент кафедри логопедії та логопсихології, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова.

Коломієць Ю. В. – канд. пед. наук, доцент кафедри логопедії та логопсихології, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, член Виконкому УАКП;

Омельянович І. М. – канд. пед. наук, доцент кафедри психокорекційної педагогіки, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, член Виконкому УАКП.

Буйна Н. А. – секретар Виконкому УАКП;

Іващук А.А. – секретар Виконкому УАКП.

Графік роботи

ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції

 «Інноваційні підходи в освіті та реабілітації дітей із особливими освітніми потребами»

 

14.05.2020

10.00 – 11.30

Відкриття конференції та пленарне засідання

https://myownconference.com.ua/

11.30-13.00

Майстер-класи – 1

13.00-14.00

Перерва на обід

14.00-17.00

Майстер-класи – 2

17.00-17.15

Закриття конференції

15.05.2020

Упродовж дня

Секційні засідання

https://fkpp.npu.edu.ua/

13.00-14.30

Фінал Конкурсу методичних робіт УАКП

https://myownconference.com.ua/

Найсвіжіші новини УАКП в групі https://www.facebook.com/groups/uasp2005/

www.uasp.org.ua

https://fkpp.npu.edu.ua/


Місце проведення

пленарного засідання  https://myownconference.com.ua/

                                                             

14 травня 2020

10.00 - 10.15

 

Відкриття конференції                 

10.15 – 11.30

ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ

Регламент – 20 хвилин

 

Синьов В. М. –  Президент ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів».дійсний член НАПН України, професор, доктор педагогічних наук, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Актуальні проблеми спеціальної освіти в Україні.

Шеремет М. К. Віце-президент ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів», почесний академік НАПН України, доктор пед. наук, професор, декан факультету спеціальної та інклюзивної освіти, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Професійна підготовка фахівців спеціальної освіти в умовах сьогодення.

Шевцов А. Г. –  Віце-президент ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів», доктор пед. наук, професор, член-кореспондент НАПН України, Заслужений працівник освіти. Актуальні завдання УАКП в умовах цифрової трансформації системи підготовки та перепідготовки фахівців зі спеціальної освіти та інклюзивного навчання.

Мартиненко І. В.Виконавчий директор ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів», доктор психол. наук, доцент кафедри логопедії та логопсихології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Інноваційні технології психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

11.30-13.00

Майстер-класи -1

Регламент – 25 хвилин.

 

Коломієць Ю. В. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, доцент кафедри логопедії та логопсихології. Освітня кінезіологія в роботі логопеда.

Сєдих Н. О.  Логопедичний пункт відділу освіти Сєвєродонецької міської ради, вчитель-логопед. Ехолалії: розуміння і подолання.

Усатенко Г. В. Соціальне підприємство "ДивоГра", керівник. Візуальна підтримка в освіті: використання піктограм для розвитку мовлення та навичок спілкування у дітей інклюзивних та спеціальних навчальних закладів.

 

13.00 – 14.00

Перерва

14.00 – 17.00

Майстер-класи – 2

Регламент – 25 хвилин.

 

Базима Н. В. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, доцент кафедри логопедії та логопсихології. Профiлактика емоцiйного вигорання у роботi з дiтьми із особливими освітніми потребами.

Банар Л. М. Логопедичний пункт при Колінковецькому ЗНЗ І-ІІІ ст., вчитель-логопед. Прийоми та методи подолання дислексій та дисграфій у дітей з ООП.

Качуровська О. Б. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, доцент кафедри логопедії та логопсихології. Технології дистанційного навчання в логопедичній роботі

Тєплякова О. Г. Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Мелітопольської міської ради Запорізької області, вчитель-логопед. Здоров'язберігаючі технології, як засіб формування мовленнєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти.

Пиляєва Н. С. Логопедичний центр «Логозон», науковий співробітник-консультант. Оральна диспраксія.

Павленко О. М. Комунальний дошкiльний навчальний заклад №10 Северодонецькоi мiськоi ради, вчитель- логопед. Система роботи з дiтьми, що не розмовляють (за методикой Т.Н. Новiкової-Iванцовоi).

Потапенко О. М. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, доцент кафедри логопедії та логопсихології. Використання вібраційного апарату Z-Vibe у роботі логопеда.

 


 

15 травня 2020

Секція «Актуальні питання підготовки фахівців в галузі спеціальної та інклюзивної освіти».

https://fkpp.npu.edu.ua/konferentsii

Супрун Д. М. Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, професор кафедри спеціальної психології та медицини. Професійна підготовка фахівців спеціальної освіти в умовах сьогодення.

Галєта З. А. Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №18, вчитель слухо-мовної роботи. Актуальні питання підготовки фахівців в галузі спеціальної та інклюзивної освіти до реабілітаційної діяльності.

Григоренко ТВ. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, викладач кафедри спеціальної психології та медицини. Особливості компетентнісного підходу у системі професійної підготовки психологів ( спеціальних, клінічних).

Качалова Т. В. Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, доцент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи, керівник ННЦ розвитку інклюзивної освіти у Вищій школі. Інклюзивна освіта у вищій школі України та зарубіжжя.

Никоненко Н. В. Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара.  Особливості організації спеціальної освіти в Україні та за кордоном.

Супрун М. О. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, професор кафедри психокорекційної педагогіки факультету. Актуальні питання підготовки фахівців спеціальної та інклюзивної освіти України до реабілітаційної діяльності.

Федоренко С. В. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, завідувачка кафедри логопедії та логопсихології та медицини. Інтеграція науки та практики у формуванні фахових компетентностей спеціальних педагогів.


https://fkpp.npu.edu.ua

Секція «Сучасні підходи в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»

https://fkpp.npu.edu.ua/konferentsii

Афузова Г. В. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, доцент кафедри спеціальної психології та медицини. Використання ігрових комп'ютерних технологій у психолого-педагогічній діяльності.

 Бобренко ІВ. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Здоров'язберігаючі технології в освіті молодших школярів із порушеннями інтелектуального розвитку.

Гноєвська О.Ю. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, доцент кафедри логопедії та логопсихології. Роль іграшки в  засвоєнні словника дітей дошкільного віку.

Горлачов О. С. Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, доцент кафедри сурдопедагогіки та сурдопсихології імені М. Д. Ярмаченка. Розвиток лексики міміко-жестового мовлення.

Губар С. Ю. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, старший викладач кафедри сурдопедагогіки та сурдопсихології М. Д. Ярмаченка. Теоретичні підходи до проблеми засвоєння граматичних понять учнями з порушеннями слуху.

 Дрозд Л. В. Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г Короленка, старший викладач спеціальної освіти і соціальної роботи. Організація корекційного навчально-виховного процесу з учнями із розумовою відсталістю в умовах інклюзивного навчання.

 Дубовик О. М. Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, доцент кафедри спеціальної психології та медицини. Використання методу спостереження (відеоаналізу) у дітей з патологією нервової системи.

Ільїна О. В.  Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, ст. викладач кафедри ортопедагогіки, ортопсихології та реабілітології. Психолого-педагогічна допомога в навчанні дітям з синдромом ГДУ.

Козлова О. М. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, старший викладач кафедри сурдопедагогіки та сурдопсихології імені М. П. Ярмаченка. Єдність мовлення і мислення в розвитку дитини у нормі онтогенезу та дизонтогенезу.

Константинів О. В. Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, старший викладач кафедри логопедії та спеціальних методик. Клуб вихідного дня як інноваційна форма організації виховного процесу у спеціальній школі-інтернаті.

Круглик О. П. Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, доцент кафедри сурдопедагогіки та сурдопсихології імені М. Д. Ярмаченка. Психолого-педагогічні умови діагностики міжособистісних відносин осіб з порушеннями слуху.

Кузьмінська Є. О. Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, доцент кафедри психокорекційної педагогіки. Шляхи формування граматичної будови усного мовлення дошкільників з інтелектуальними порушеннями.

Малина Л. О. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, доцент кафедри сурдопедагогіки та сурдопсихології імені М. Д. Ярмаченка. Літературний розвиток учнів з порушенням слуху.

Мілевська О. П. Кам'янець-Подільський національний університет імені Івага Огієнка, доцент кафедри логопедії та спеціальних методик.  Логопедична гімнастика: систематизація поняття.

Омельянович І. М. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, доцент кафедри психокорекційної педагогіки. Особливості економічного виховання учнів початкових класів з особливими освітніми потребами.

Пахомова Н. Г. Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка, завідувачка кафедри спеціальної освіти і соціальної роботи. Корекційна робота з особами із зубощелепними порушеннями.

Сасіна І. О. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, доцент кафедри офтальмопедагогіки та офтальмопсихології. Педагогічний супровід соціально-педагогічної адаптації учнів зі зниженим зором молодшого шкільного віку в заклади загальної середньої освіти.

Серпутько Г. П. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, доцент кафедри офтальмопедагогіки та офтальмопсихології. Розподіл функцій між учителем, асистентом вчителя та батьками в організації дистанційного навчання дітей з ООП.

Стахова Л. Л. Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, старший викладач кафедри логопедії. Використання LEGO-конструктору у корекційній роботі зі збагачення та активізації словника дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.

Сухіна І. В. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, старший науковий співробітник. Психологічні особливості школяра з ГРДУ: що має знати кожен вчитель.

 Тимофієнко Н. В. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, старший викладач кафедри сурдопедагогіки та сурдопсихології М. Д. Ярмаченка. Психологічні особливості стилів спілкування студентів-сурдопедагогів.

Федоренко М. В. Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, доцент кафедри спеціальної психології та медицини. Федоренко М. І. Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, доцент кафедри спеціальної психології та медицини. Розуміння чинників формування девіантної поведінки для організації ранньої психологічної діагностики та корекції підлітків з акцентуаціями характеру.

Фомічова Л. І. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, завідувачка кафедри сурдопедагогіки та сурдопсихології імені М. Д. Ярмаченка. Психологічні засади дистанційного навчання дітей з порушеннями слуху в умовах карантину, як фактор нового професійного мислення.

Ханзерук Л. О. Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, доцент кафедри психокорекційної педагогіки. Досвід Швеції в інклюзивному навчанні дітей з інтелектувльними порушеннями.

Чеботарьова О. В. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, завідувач  відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Сучасні технології навчання учнів з інтелектуальними порушеннями в Новій українській школі.

 Чередніченко Н.В. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, доцент кафедри логопедії та логопсихології. Місце та роль граматики в системі навчання рідної мови молодших школярів із порушеннями мовленнєвого розвитку.

Швалюк Т. М. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, доцент кафедри логопедії та логопсихології. Проблема формування словесної творчості у дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення.

https://fkpp.npu.edu.ua

Секція «Актуальні питання реабілітації осіб з особливими потребами»

https://fkpp.npu.edu.ua/konferentsii

Гренюк Л. С. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, доцент кафедри сурдопедагогіки та сурдопсихології М. Д. Ярмаченка. Особливості  реабілітації дітей з порушенням слухової функції.

Заплатинська А. Б. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, завідувач кафедри ортопедагогіки, ортопсихології та реабілітології. Укладання індивідуальної програми реабілітації з урахуванням SMART-цілей.

Кротенко В. І. Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, доцент кафедри спеціальної психології та медицини. Використання метафор у консультативні роботі з батьками.

Олефір О. І. Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г Короленка, старший викладач кафедри спеціальної освіти і соціальної роботи. Напрямки використання дидактичних ігор при корекції лексичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку із моторною алалією.

Погребняк В. О. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, студентка 1 курсу магістратури . Сурдопедагогічні теорії видатних вчених.

Хворова Г. М. Інститут соціальної та політичної психології, докторант . Компетентна взаємодія фахівців з батьками дітей з аутизмом та комбінованими порушеннями: створення та реалізація індивідуальної програми розвитку.

 

13.00-14.30

ФІНАЛ КОНКУРСУ

МЕТОДИЧНИХ РОБІТ УАКП

 

2020

 

 

22

 

   

Авторизація  

   

Хто на сайті?  

На сайті 124 гостя та 0 користувачів

   

qrcode ikpp