Федоренко Світлана Володимирівна
|
Посада: | Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри лопедії та логопсихології. |
|
Заступник директора ФСІО з навчально-методичної роботи.Вчений секретар спеціалізованої вченої ради при НПУ імені М. П. Драгоманова Д 26.053.14
|
|
Наукові ступені і звання:
|
Доктор педагогічних наук, професор.
У 2012 році захистила дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня доктора пед. наук: "Становлення та розвиток вітчизняної тифлопедагогіки" |
|
Наукові інтереси,навчальні дисципліни, які викладає
|
Наукові інтереси: історія тифлопедагогіки. Навчальні дисципліни: тифлопедагогіка; методика викладання тифлопедагогіки; історія тифлопедагогіки |
|
В університеті працює:
|
З 1993 р. | |
Основні публікації
|
• Особливості методики навчання грамоти дітей зі зниженим зором: Матеріали до вивчення курсу "Методика викладання мови в школах для сліпих та слабозорих дітей". – К., 2004. – 67 с.
• Українська мова. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором (підготовчі-1 класи). – К., – 2005. – С.8-50 (у співавторстві). • Навчально-методичний комплекс фахової підготовки бакалаврів напряму 6.010105. Корекційна освіта, Тифлопедагогіка і спеціальна психологія. – К., 2008. (у співавторстві). • Тифлодидактика. Навчальний посібник. – К., 2008. – 157 с. •Тифлопедагогіка. Підручник. – К., 2009. – 324 с. (у співавторстві). • Спеціальна методика навчання української мови в школах для дітей з порушеннями зору. Навчальний посібник. – К., 2011. – 284с. (у співавторстві) •Навчання і виховання дітей з порушеннями зору в Україні: історія та сьогодення:Монографія.-Запоріжжя,2012.-306с. |
|
Інше
|
Засновник наукової школи із дослідження актуальних проблем навчання та виховання дітей з вадами зору.
Член Всеукраїнської громадської організації "Асоціація тифлопедагогів України" та Європейської організації ICEVI. |
Шеремет Марія Купріянівна
![]() |
Науковий ступінь | Доктор педагогічних наук |
Вчене звання | Професор | |
Посада | Декан ФСІО |
|
Тема дисертації | Тема докторської дисертації: "Психолого-педагогічні основи підготовки слабочуючих дітей до навчання в школі" (13.00.03. - корекційна педагогіка, 1997 р.) | |
Коло наукових інтересів | Досліджує проблему: "Науково-методологічні засади та сучасні технології діагностики та корекції тяжких порушень мовлення". | |
Публікації |
Автор понад 300 наукових публікацій, серед яких: підручники, монографії, програми. Основні наукові праці: «Буквар для підготовчого класу школи глухих» (у співавторстві) (1995 р.), Монографія «Готовність слабочуючих дітей до навчання в школі» (1996 р.), Навчальна програма «Психологія мовлення», «Вимова» (1998, 2001 р.), «Хрестоматія по логопедії» (2005 р.), "Формування мовленнєвої готовності у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до навчання в школі (у співавт. з Пахомовою Н.Г., 2009р.) " «Навчальна програма з логопедії», «Навчальна програма для спеціальних шкіл підготовчих та 1-4о класів для дітей з прушеннями мовлення», навчально-програмний комплекс «Адаптація-Лого», підручники: «Логопедія» (2010 р.), «Логопедія. Друге видання» (2013 р), «Логопедія. Третє видання» (2015), "Корекція просодичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією" (у співавт. з Боряк О.В., 2013 р.). Очолювала групу науковців з написання стандартів вищої освіти з логопедії. |
|
Дисципліни, які викладає | «Логопедія», «Психолінгвістика», займається керівництвом магістерських робіт студентів. Під керівництвом захищено понад 30 кандидатських та докторських дисертацій. |
|
Інше |
Очолює редколегію науково-методичного журналу "Логопедія", є членом редакційної колегії Наукового часопису НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія Відмінник освіти України. Заслужений працівник освіти України. |
|
Сторінка в Googlе Академії | https://scholar.google.com.ua/citations?user=FDdgUhIAAAAJ&hl=uk |
Конопляста Світлана Юріївна
![]() |
Науковий ступінь | Доктор педагогічних наук |
Вчене звання | Професор | |
Посада | Професор кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації | Тема кандидатської дисертації: «Виховання готовності до господарсько-побутової праці учнів допоміжної школи» (13.00.03 – корекційна педагогіка, 1991 р.) Тема докторської дисертації: «Психолого-педагогічні основи комплексної корекції мовленнєвого розвитку дітей з ринолалією» (13.00.03 – корекційна педагогіка, 2010 р.) |
|
Коло наукових інтересів | Клінічна логопедія, логопатологія дитячого віку, психомовленнєвий дизонтогенез дітей із ТПМ, психологія дітей із ТПМ та психолого-педагогічна діагностика їхнього розвитку. | |
Публікації | Автор понад 250 публікацій, які мають науково-теоретичний, науково-дослідницький та навчально-методичний характер. Досліджує особливості функціональної системи мови та мовлення дітей із ТПМ. Розвиває клініко-психолого-логопедичний науковий напрям досліджень в Україні. Основні публікації: Монографія «Ринолалія від А до Я» (2015). «Розвиток дітей із вродженими незрощеннями губи та піднебіння. Теорія та практика: Монографія» (2008); «Ранній дитячий аутизм. Навч. посіб» (2005); «Комплексний підхід до подолання заїкання у юнаків Навч.-метод. посіб» (2004); «Ринолалія»//Хрестоматія з логопедії : навч. посіб. /у співавт/» (2006); «Логопсихологія : навч. посіб. /(у співавт)» (2009, 2010); «Логопедія: Підручник. - (співавт.)» (2010, 2011, 2015). Типові навчальні програми з логопедії («Ринолалія», «Дизартрія»). «Психолого-педагогічна діагностика», «Методологія та методи психолого-педагогічних досліджень», «Логопсихологія» та ін. |
|
Дисципліни, які викладає | «Логопедія», «Методологія і методи спеціальних психолого-педагогічних досліджень», «Логопедія з методикою викладання», «Логопсихологія», «Психолого-педагогічна діагностика осіб з ТПМ». | |
Інше | Під керівництвом захищено 2 кандидатські дисертації, керує проблемною науково-студентською групою. Голова науково-методичної ради кафедри. Член двох спеціалізованих Вчених рад ФКПП НПУ імені М.П. Драгоманова. Відмінник освіти України. | |
Сторінка в Googlе Академії | https://scholar.google.com.ua/citations?user=fqhKHioAAAAJ&hl=uk |
Мартиненко Ірина Володимирівна
Науковий ступінь | Доктор психологічних наук | |
Вчене звання | Професор | |
Посада | Професор кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації | Тема кандидатської дисертації «Формування мотиваційно-вольової готовності дітей шестирічного віку із загальним недорозвиненням мовлення до шкільного навчання» (19.00.08 –спеціальна психологія, 2007 р.). | |
Коло наукових інтересів | Логопсихологія, дитяча психологія, логопедія. | |
Публікації | Автор понад 100 публікацій у галузі логопсихології, спецпсихології і логопедії. Основні наукові праці: «Особливості формування мотиваційно-вольової готовності до шкільного навчання дітей 6-річного віку із ЗНМ», «Хрестоматія з логопедії» (у співавторстві з М. К. Шеремет) (2008 р.), розділ «Афазія» у підручнику «Логопедія» (2010 р.), «Логопсихологія. Курс лекцій» (2014 р.) | |
Дисципліни, які викладає | «Логопсихологія», «Логопсихологія з методикою викладання», «Основи психокорекції та психоконсультування осіб з ТПМ», «Дитяча практична психологія». | |
Інше |
Виконавчий директор ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів». Відповідальний секретар редакції журналу «Корекційна педагогіка. Вісник Української асоціації корекційних педагогів». Вчений секретар Вченої Ради зі спеціальності 19.00.08 «Спеціальна психологія». Сертифікований дитячий гештальт-терапевт, кризовий психолог. |
|
Сторінка в Googlе Академії |
https://scholar.google.com.ua/citations?user=xZkEyZ4AAAAJ&hl=ru |
Романенко Оксана Вікторівна
|
Науковий ступінь | Доктор психологічних наук |
Вчене звання | Професор | |
Посада | Професор кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації |
Тема кандидатської дисертації: «Особливості формування Я-образу у школярів з церебральним паралічем» (19.00.08 – спеціальна психологія, 2003 р.) Тема докторської дисертації: «Антиципація в структурі психічної діяльності у дітей з церебральним паралічем» (19.00.08 – спеціальна психологія, 2013 р.) |
|
Коло наукових інтересів | Вивчення психічного розвитку дітей з церебральним паралічем, психологія прогностичної діяльності, сучасні напрями психотерапевтичної роботи. | |
Публікації | Автор понад 120 наукових публікацій та науково-методичних праць, серед яких: монографія – 1, навчально-методичні посібники – 11 (з них 5 – рекомендовані МОН України), навчально-методичні матеріали – 16, курси лекцій – 1, статті у фахових наукових виданнях – 57. Під її керівництвом розроблено «Методику дослідження готовності студентів-першокурсників до навчально-професійної діяльності» (свідоцтво № 37104 від 25.02.2011 р. про реєстрацію авторського права на твір). | |
Дисципліни, які викладає | «Соціальна логопсихологія»; «Організація психологічної служби у спецустановах». | |
Інше | Є членом спеціалізованої вченої ради Д 26.007.01 НАВС та спеціалізованої вченої ради Д 26.053.23 НПУ імені М.П. Драгоманова. | |
Сторінка в Googlе Академії | https://scholar.google.com.ua/citations?user=8G5ICegAAAAJ&hl=uk |
Тарасун Валентина Володимирівна
![]() |
Науковий ступінь | Доктор педагогічних наук |
Вчене звання | Професор | |
Посада | Професор кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації |
Тема кандидатської дисертації: «Шляхи підвищення якості засвоєння рідної мови учнями з тяжкими порушеннями артикуляційного апарату» (13.00.03 – корекційна педагогіка, 1984 р.) |
|
Коло наукових інтересів | Нейробіологія розвитку і навчання дитини. Нейропсихологічна діагностика морфофункціональної готовності до шкільного навчання. Корекційно-синапсичне навчання дітей з тяжкими порушеннями мовленнєвого розвитку. | |
Публікації |
Автор понад 250 публікацій, які мають науково-теоретичний, науково-дослідницький та навчально-практичний характер. Розробляє шляхи уніфікації початкового етапу корекційно-превентивного навчання дітей дошкільного і шкільного віку з особливостями психофізичного розвитку.
Одноосібні статті останніх років: «Стандартизація як механізм управління процесом розвитку і навчання дітей з аутизмом // Evropahumanitiesstatesandsociety. 2020 /4 /14, № 1. Поради батькам дітей з аутизмом. Дошкільне виховання. 2020. № 6. Технології ранньої комплексної допомоги дітям переддошкільного віку з особливостями в розвитку. Науковий часопис НПУ імені Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія. Зб.наукових праць (2019). Модель процесу породження писемного мовлення як особливої форми комунікації //До наук. зб. НПУ ім. М.П. Драгоманова (2017). Тощо. |
|
Дисципліни, які викладає |
«Нейробіологія розвитку і навчання», «Теорія і практика аутології», «Основи психосоматики». |
|
Інше | Під керівництвом захищено 7 кандидатських і 1 докторська дисертації, керує проблемною науково-студентською групою. Член двох спеціалізованих Вчених рад ФКПП НПУ імені М.П. Драгоманова.
Відмінник освіти України. Ветеран праці. Нагороджена Почесною грамотою Кабінету міністрів України та Почесними грамотами Міністерства освіти і науки України. |
|
Сторінка в Googlе Академії |
https://scholar.google.com.ua/citations?user=fqhKHioAAAAJ&hl=uk |
Обухівська Антоніна Григорівна
![]() |
Науковий ступінь | Кандидат психологічних наук |
Вчене звання | Старший науковий співробітник | |
Посада | Доцент кафедри логопедії та логопсихології, сумісник | |
Тема дисертації | «Научуваність як діагностичний показник розумового розвитку дошкільників» (19.00.08 – спеціальна психологія, 1998 р.). | |
Коло наукових інтересів | ||
Публікації | ||
Дисципліни, які викладає |
«Основи дефектології та логопедії», «Психолого-педагогічні основи корекційно-виховної роботи», «Теорія з методики виховання дітей із вадами мовлення», «Основи психотренінгу осіб із ТПМ», керує курсовими та магістерськими роботами, практикою студентів. |
|
Інше | Завідувач Центральної психолого-медико-педагогічної консультації | |
Сторінка в Googlе Академії | https://scholar.google.com.ua/citations?user=RNEe9fQAAAAJ&hl=uk |
Чередніченко Наталія Володимирівна
![]() |
Науковий ступінь | Кандидат педагогічних наук |
Вчене звання | Доцент | |
Посада | Доцент кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації | «Формування навичок грамотного письма у дітей із важкими вадами мовлення в умовах корекційного навчання» (13.00.03 – спеціальна педагогіка, 1999 р.) | |
Коло наукових інтересів | Діагностика та корекція порушень письма у молодших школярів. Профілактика дисграфії, дислексії та дизорфографії у старших дошкільників та молодших школярів із різними мовленнєвими вадами. Методики початкового навчання рідної мови дітей із ТПМ. Формування у молодших школярів із вадами усного та писемного мовлення фонетико-графічних та орфографічних умінь та навичок. | |
Публікації |
Розділ «Порушення писемного мовлення» у підручнику «Логопедія», навчально-методичні посібники: «Початковий курс навчання української мови молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ), «Формування графічної навички письма у дітей із різними вадами мовлення в умовах корекційного навчання». Автор близько 40 наукових статей, серед яких: «Психолінгвістичний підхід до вивчення причин та механізмів виникнення дизорфографії у молодших школярів із вадами мовленнєвого розвитку», «Комплексна діагностика дисграфічних та дизорфографічних помилок у письмі молодших школярів із порушеннями писемного мовлення», «Діагностика фонетико-графічних умінь та навичок у молодших школярів із порушеннями писемного мовлення», «Організація та зміст корекційної логопедичної роботи з молодшими школярами з порушеннями писемного мовлення», «Типи та механізми дисграфічних помилок у писемному мовленні молодших школярів», «Теоретико-методичні аспекти формування вимови у дітей із тяжкими порушеннями мовлення», «Методика формування в учнів із тяжкими вадами мовлення звукового аналізу та синтезу слів», «Вироблення орфографічної пильності в учнів молодших класів із важкими вадами мовлення», «Сучасне розуміння сутності аномального розвитку дітей із тяжкими порушеннями мовлення». Навчальні програми курсів: «Спеціальна методика початкового навчання рідної мови в школі для дітей із тяжкими вадами мовлення», «Логопедія», «Логопедичні практикуми», програми практики студентів 5 курсу стаціонарної та заочної форми навчання. |
|
Дисципліни, які викладає | «Логопедія», «Спеціальна методика початкового навчання рідної мови дітей із ТПМ», «Спеціальна методика розвитку мовлення дітей із ТПМ», «Спеціальна методика викладання української мови у спеціальній школі для дітей із ТПМ», «Логопедичні практикуми». | |
Інше |
Проведення курсів підвищення кваліфікації логопедів, вчителів початкових класів спец.шкіл, майстеркласів та семінарів. Консультування дітей із ТПМ та батьків. Відповідальна за проведення виробничої педагогічної практики студентів 5 курсу заочної форми навчання. Куратор 1 курсу магістрів стаціонару, куратор ЄКТС студентів 5 курсу заочної форми навчання. |
|
Сторінка в Googlе Академії | https://scholar.google.com.ua/citations?user=aJEUrPEAAAAJ&hl=uk |
Королько Наталія Іванівна
![]() |
Науковий ступінь | Кандидат педагогічних наук |
Вчене звання | Доцент | |
Посада | Доцент кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації | «Корекція порушень орієнтування при виконанні практичних завдань учнями із затримкою психічного розвитку (13.00.03 – спеціальна педагогіка, 1988 р.). | |
Коло наукових інтересів | Формування математичних знань та вмінь в учнів з порушеннями інтелектуального та мовленнєвого розвитку. | |
Публікації |
Автор понад 50 наукових публікацій, серед них навчально-методичні посібники. Основні наукові праці: «Спеціальна методика викладання математики в допоміжній школі: курс лекцій» (2006 р.), «Математика. Підручник для 2 класу допоміжної школи» (2005 р.), «Зошит з математики для 2 класу» (2006 р.), «Програма з математики для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей» (2010 р.), «Формування кількісних уявлень у розумово відсталих дітей дошкільного віку//Програма виховання та розвитку розумово відсталих дітей дошкільного віку». |
|
Дисципліни, які викладає | «Спеціальна методика викладання математики», «Спеціальна методика викладання навчального предмету «Я і Україна»», «Соціально-правове забезпечення інвалідів», «Корекційно-реабілітаційні служби». | |
Інше | Куратор 4л3 групи, відповідальна за організацію практики студентів на факультеті та по кафедрі. | |
Сторінка в Googlе Академії | – |
Марченко Інна Сергіївна
![]() |
Науковий ступінь | Кандидат педагогічних наук |
Вчене звання | Доцент | |
Посада | Доцент кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації |
«Формування творчого зв’язного мовлення у дошкільників із затримкою психічного розвитку» (13.00.03 – корекційна педагогіка, 2001 р.) |
|
Коло наукових інтересів | діагностика порушень мовлення, корекційні методики роботи з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення, методики альтернативної і додаткової комунікації в роботі з безмовленнєвими дітьми, діагностична та розвивальна робота з дітьми раннього віку. |
|
Публікації | Автор понад 60 наукових праць серед яких — наукові статті, науково-методичні посібники, програми, методичні рекомендації. Навчально-методичні посібники «Спеціальна методика розвитку мовлення», «Формування творчого зв'язного мовлення у дошкільників із затримкою психічного розвитку», «Формування комунікативної поведінки дітей із ДЦП» (у співавторстві з Тюленєвою О)., «Педагогічні технології комунікативного розвитку дітей із тяжкими порушеннями мовлення».. Співавтор підручника «Логопедія», укладач «Хрестоматії із логопедії».. | |
Дисципліни, які викладає | «Основи логопедії», «Спеціальна методика розвитку мовлення», «Новітні комунікативні технології». | |
Інше |
Секретар кафедри, відповідальна за навчальну практику студентів 3 курсу. Керує науковими роботами магістрантів. Під її керівництвом захищено три дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.. Керує проблемною науково-студентською групою. |
|
Сторінка в Googlе Академії | https://scholar.google.com.ua/citations?user=pYZuyCcAAAAJ&hl=uk |
Тищенко Владислав Володимирович
![]() |
Науковий ступінь | Кандидат педагогічних наук; |
Вчене звання | Старший науковий співробітник; | |
Посада | Доцент кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації | «Формування інтелектуального компоненту мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей старшого дошкільного віку» (13.00.03 — спеціальна педагогіка, 1999 р.) | |
Коло наукових інтересів |
- психолінгвістична структура мовленнєвої діяльності; - психологічні механізми розвитку мовлення при нормальному та порушеному онтогенезі; - діагностика та корекції системних порушень мовлення; - зміст та методика викладання української мови в школах для дітей з ТПМ; - індексація української логопедичної термінології. |
|
Публікації | Автор та співавтор 134 наукових публікацій: науково-методичних посібників; методичних рекомендацій; підручників та програм для спеціальних закладів освіти; підручників та навчальних програм для вищих навчальних закладів; словників; наукових статей. | |
Дисципліни, які викладає | «Логопедія», «Методика ранньої діагностики та корекції порушень мовленнєвого розвитку», «Спецкурс». | |
Інше | Академічний куратор групи 2л2, куратор ECTS груп: 2л1, 2л2 | |
Сторінка в Googlе Академії | https://scholar.google.com.ua/citations?user=QdSUnxkAAAAJ&hl=uk |
Качуровська Оксана Борисівна
![]() |
Науковий ступінь | Кандидат педагогічних наук |
Вчене звання | Доцент | |
Посада | Доцент кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації | «Корекція порушень усного мовлення молодших школярів із тяжкими вадами мовлення засобами комп'ютерних технологій» (13.00.03 – корекційна педагогіка, 2006 р.). | |
Коло наукових інтересів | Комп`ютерна діагностика дітей з порушеннями психофізичного розвитку, використання інформаційно-комунікаційних технологій в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з порушеннями мовлення. | |
Публікації | Автор понад 40 наукових статей у фахових виданнях. | |
Дисципліни, які викладає | «Інформаційні технології та технічні засоби корекційного навчання», «Технічні засоби навчання осіб з ТПМ», «Психолого-педагогічна діагностика та відбір дітей у спеціальні заклади». | |
Інше | Керівник студентського наукового гуртка кафедри логопедії. Керівник практики на 4 курсу стаціонарного і заочного відділення, куратор EKTS студентів 4 спецкурсу. | |
Сторінка в Googlе Академії | https://scholar.google.com.ua/citations?user=fXL4FcoAAAAJ&hl=uk |
Коломієць Юлія Вікторівна
|
Науковий ступінь |
Кандидат педагогічних наук |
Вчене звання | Доцент | |
Посада | Доцент кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації | «Формування граматико-стилістичних умінь в учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення» (13.00.03 – корекційна педагогіка, 2009 р.) | |
Коло наукових інтересів | Дитяча нейропсихологія, нейрофізіологія, психолінгвістика. | |
Публікації | Автор понад 45 наукових публікацій. | |
Дисципліни, які викладає | «Логоритміка з методикою», «Спецпедагогіка з історією», «Основи нейрофізіології», «Основи нейропсихології» | |
Інше |
Член організаційного комітету «Української асоціації корекційних педагогів». Відповідальна за розподіл навчального навантаження по кафедрі, за організацію написання курсових робіт студентами 3 курсу заочної та стаціонарної форм навчання. |
|
Сторінка в Googlе Академії | https://scholar.google.com.ua/citations?user=pBOZJasAAAAJ&hl=uk |
Пінчук Юлія Володимирівна
![]() |
Науковий ступінь |
Кандидат педагогічних наук |
Вчене звання | Доцент | |
Посада | Доцент кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації | «Система професійної компетентності вчителя-логопеда». (13.00.03 – корекційна педагогіка, 2005 р.) | |
Коло наукових інтересів | педагогіка вищоїспеціальної освіти, корекційно-діагностичні проблеми логопедії, порушення вимовної сторони мовлення у дітей і дорослих, логопедичні технології, риторика, культура та техніка мовлення спеціального педагога, спеціальна дошкільна педагогіка | |
Публікації | Автор понад 60 наукових праць, серед яких є навчально-методичні посібники для студентів та практичних логопедів, співавтор підручника з логопедії та хрестоматій з логопедії
Серед праць слід відзначити такі:
|
|
Дисципліни, які викладає |
Логопедія, Інструментальні та нетрадиційні технології в логопедії, Риторика, культура та техніка мовлення, Організація та зміст логопедичної роботи у спеціальних закладах різного типу, Основи професіоналізму викладача вищої школи, Спеціальні методики дошкільного виховання дітей з ТПМ, Спеціальна дошкільна педагогіка та ін. Інше:проведення майстер-класів та семінарів, консультування дорослих та дітей із мовленнєвими порушеннями,їх батьків, профорг кафедри, куратор з керівництва написання курсових робіт з логопедії у магістрів усіх форм навчання. |
|
Інше | Куратор EKTS | |
Сторінка в Googlе Академії | https://scholar.google.com.ua/citations?user=J2ROCf0AAAAJ&hl=uk |
Савицький Андрій Миколайович
![]() |
Науковий ступінь | Кандидат педагогічних наук |
Вчене звання | Доцент | |
Посада | Доцент кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації |
«Корекційно-реабілітаційна робота з відновлення мовленнєво-рухової діяльності дітей з афазією» (13.00.03 - корекційна педагогіка, 2009 р.) Тема докторської дисертації (в процесі написання): «Індивідуалізація навчання дітей молодшого шкільного віку з синдромом Дауна» (13.00.03 – корекційна педагогіка). |
|
Коло наукових інтересів |
- фізична реабілітація осіб з органічними ураженнями ЦНС; - корекційно- відновлювальна робота з дітьми та дорослими з афазією; - фізичне виховання дітей з ТПМ; - особливості навчання дітей з синдромом Дауна; - раннє втручання при ДЦП та синдромі Дауна; - логопедичний масаж; - інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами |
|
Публікації | Автор понад 60 наукових публікацій | |
Дисципліни, які викладає | «Спецметодика фізичного виховання дітей з ТПМ»; «Особливості інклюзивного та інтегрованого навчання дітей з ТПМ»; «Корекційна андрагогіка» | |
Інше | Куратор ECTS 1л1, 1л2. 1л3 груп | |
Сторінка в Googlе Академії | https://scholar.google.com.ua/citations?user=38Zl_fsAAAAJ&hl=uk |
Корнєв Сергій Іванович
|
Науковий ступінь | Кандидат педагогічних наук |
Вчене звання | Доцент | |
Посада | Доцент кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації | «Проблеми корекційної педагогіки у творчій спадщині І.О. Сікорського» (13.00.03 – корекційна педагогіка, 2009 р.). | |
Коло наукових інтересів | Проблема діагностики та корекції заїкання; порушення мовлення у осіб з первинною неврологічною патологією; техніки іннерваційного масажу в логопедичній практиці; альтернативні психо-корекційні та логопедичні техніки. | |
Публікації | Автор понад 30 наукових статей. | |
Дисципліни, які викладає | «Спеціальна методика формування елементарних математичних уявлень», «Логопедія». | |
Інше | Куратор 2л2 групи. Куратор EKTC 5 спецкурсу. | |
Сторінка в Googlе Академії | – |
Потапенко Оксана Миколаївна
|
Науковий ступінь | Кандидат педагогічних наук |
Вчене звання | Доцент | |
Посада | Доцент кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації | «Теорія і практика підготовки логопедичних кадрів в Україні (друга половина ХХ століття)». (13.00.03 – корекційна педагогіка, 2010 р.). | |
Коло наукових інтересів | Логопедичний масаж для осіб з тяжкими порушеннями мовлення. | |
Публікації | Автор 25 наукових статтей у фахових виданнях | |
Дисципліни, які викладає |
«Актуальні проблеми гри дошкільника», «Фізреабілітація осіб з ТПМ», «Логопедичний масаж». |
|
Інше | Куратор студентів магістрів 1 та 2 млзсф (заочної форми навчання). | |
Сторінка в Googlе Академії |
https://scholar.google.com.ua/citations?user=cd_-O10AAAAJ&hl=uk |
Базима Наталія Валентинівна
![]() |
Науковий ступінь | Кандидат педагогічних наук |
Вчене звання | Доцент | |
Посада | Доцент кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації | «Формування мовленнєвої активності у дітей з аутистичними порушеннями старшого дошкільного віку» (13.00.03 – корекційна педагогіка, 2014 р.). |
|
Коло наукових інтересів | Комунікативна активність дітей з ТПМ; мовленнєва активність дітей з аутистичними порушеннями; арт-терапевтичний підхід в психолого-педагогічній діяльності. | |
Публікації | Автор понад 70 наукових публікацій у фахових виданнях. | |
Дисципліни, які викладає | «Психологія мовлення», «Основи психотренінгу осіб з ТПМ», «Дитяча практична психологія», «Логопсихологія», «Основи психокорекції та психоконсультування», «Спецметодика корекційно-розвивальної роботи з дітьми з РАС». | |
Інше | ||
Сторінка в Googlе Академії | https://scholar.google.com.ua/citations?user=zV6ezy0AAAAJ&hl=uk |
Козинець Олександр Володимирович
![]() |
Науковий ступінь | Кандидат педагогічних наук |
Вчене звання | ||
Посада | Доцент кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації | «Проблеми корекційної педагогіки у творчій спадщині Рудольфа Генріховича Краєвського» (13.00.03 – корекційна педагогіка, 2015 р.). | |
Коло наукових інтересів | Історія логопедії; логопсихологія; логопедична термінологія; афазія; алалія; заїкання. | |
Публікації | Автор понад 50 наукових публікацій у фахових виданнях; монографії «Рудольф Генріхович Краєвський: особистість, учений, дефектолог» (2015 р.) | |
Дисципліни, які викладає | «Аномалії психічного розвитку», «Загальна, вікова та педагогічна логопсихологія», «Спеціальна педагогіка з історією», ««Основи психокорекції та психоконсультування осіб з ТПМ», «Дитяча практична психологія» та інші. | |
Інше | Куратор EKTS 4 курсу стаціонарного та заочного відділення. | |
Сторінка в Googlе Академії | https://scholar.google.com.ua/citations?user=6s6zEjcAAAAJ&hl=uk |
Швалюк Тетяна Миколаївна
![]() |
Науковий ступінь | Кандидат педагогічних наук |
Вчене звання | Доцент | |
Посада | Доцент кафедри логопедії та логопсихології | |
Тема дисертації | «Формування складних синтаксичних конструкцій у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення» (13.00.03 – корекційна педагогіка, 2013 р.) | |
Коло наукових інтересів | Корекційні логопедичні методики для роботи з дітьми з ТПМ дошкільного й шкільного віку, діагностика і корекція мовленнєвих порушень у дітей з ТПМ дошкільного і шкільного віку. Керує проблемною науково-студентською групою. | |
Публікації | Автор 20 наукових статей у фахових виданнях | |
Дисципліни, які викладає | «С/м розвитку мовлення», «С/м початкового навчання мови», «С/м Ему», «Логопедія», «Логопедичні практикуми» | |
Інше |
Куратор ECTS групи: 4л3 (денної форми); 3 курсу та спецфакультету (заочної форми). |
|
Сторінка в Googlе Академії | https://scholar.google.com.ua/citations?user=fHUy0SIAAAAJ&hl=uk |
Пількевич Тамара Миколаївна
Науковий ступінь | – | |
Вчене звання | – | |
Посада | Старший викладач кафедри логопедії, сумісник | |
Тема дисертації | – | |
Коло наукових інтересів | ||
Публікації | Автор понад 20 наукових статтей. | |
Дисципліни, які викладає | ||
Інше | ||
Сторінка в Googlе Академії | – |
Дідкова Любов Михайлівна
![]() |
Науковий ступінь | – |
Вчене звання | – | |
Посада | Старший викладач кафедри логопедії талогопсихології, сумісник | |
Тема дисертації | – | |
Коло наукових інтересів | Дизартрія, логопедична консультація дітей зі складними мовленнєвими порушеннями. | |
Публікації | Автор понад 30 наукових статтей. | |
Дисципліни, які викладає |
«Спецметодика дошкільного виховання», «Спецметодика «Я і Україна», «Логопедія», пропедевтична практика |
|
Інше | Логопед дитячої клінічної лікарні №4 Солом’янського району м. Києва | |
Сторінка в Googlе Академії | – |