Освітня діяльність  

   

Виховна робота  

   

Кафедрою сурдопедагогіки Інституту корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова підготовлені та вийшли у світ шість нових підручників для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей та дітей зі зниженим слухом. Відповідно до сучасної парадигми освіти, зокрема - дітей з вадами слуху -  зміст підручників інноваційно осмислений та актуалізовано насичений досягненнями сучасної сурдопедагогічної науки та практики. Підручники одержали відповідний гриф Міністерства освіти і науки України.

 

knigi surdo 1

 Вимова: Підготовчий клас: підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей та дітей зі зниженим слухом / Л.І. Фомічова, В.Л. Котова. – К.: Либідь, 2014. – 176 с.: іл.

   

knigi surdo 2

Вимова: 1 клас: підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей та дітей зі зниженим слухом / Л.І. Фомічова, В.Л. Котова. – К.: Либідь, 2014. – 112 с.: іл.

   

knigi surdo 3

 Вимова: 2 клас: підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей та дітей зі зниженим слухом / Л.І. Фомічова, В.Л. Котова. – К.: Либідь, 2014. – 128 с.: іл.

Анотація

Автори цих підручників: завідувач кафедри сурдопедагогіки доктор психологічних наук, професор Л.І. Фомічова, вчитель спеціальної школи №18 для слабочуючих дітей м.Києва В.І. Котова. Видання рекомендовані Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 18.09.2014 р. №1054). Підручники «Вимова» побудовано з урахуванням психофізичних особливостей глухих дітей та дітей зі зниженим слухом відповідно до методики, використовуваної в роботі з ними. Головне завдання підручників – навчати дітей усного мовлення. Дидактичний матеріал, наведений у підручниках, сприятиме формуванню в дітей мовленнєвих навичок, розвитку мисленнєвої діяльності, необхідної для розуміння (сприймання, розпізнавання, зчитування, відтворення) одиниць мовлення з різних тем.

 

knigi surdo 4

Розвиток слухового сприймання: Підготовчий клас: підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей та дітей зі зниженим слухом / Л.І. Фомічова, В.Л. Котова, О.В. Комісаров. – К.: Либідь, 2014. – 192 с.: іл.

   

knigi surdo 5

Розвиток слухового сприймання: 1 клас: підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей та дітей зі зниженим слухом / Л.І. Фомічова, В.Л. Котова, О.В. Комісаров. – К.: Либідь, 2014. – 208 с.: іл.

   

knigi surdo 6

Розвиток слухового сприймання: 2 клас: підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей та дітей зі зниженим слухом / Л.І. Фомічова, В.Л. Котова, О.В. Комісаров. – К.: Либідь, 2014. – 224 с.: іл.

Анотація

Ці видання розроблені колективом сурдопедагогів -  завідувач кафедри сурдопедагогіки доктор психологічних наук, професор Л.І. Фомічова, вчитель спеціальної школи №18 для слабочуючих дітей м.Києва В.І. Котова, член-кореспондент УТА, професор, заслужений діяч мистецтв України, канд.пед.наук О.В. Комісаров. Ці підручники рекомендовані Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 18.09.2014 р. №1054). Підручники «Розвиток слухового сприймання» розраховані на глухих дітей та дітей зі зниженим слухом та спрямовані на розвиток слухового сприймання на індивідуальних заняттях у спеціальних школах. Викладені у підручниках матеріали можуть бути використані сурдопедагогами, студентами дефектологічних факультетів, батьками дітей з вадами слуху, викладачами педагогічних університетів, учителями та всіма, хто переймається успішністю дітей з вадами слуху.

 

 Комиссаров О. В. Обучение пению школьников на фонетической основе родной речи : Монография. - К.: ОКО, 2011. - 204 c.

   

Авторизація  

   

qrcode ikpp